9,7

Погледана 729 пут(a), скинута са сервера 22 пут(a)

близу  Sveti Janez, Bohinj (Slovenija)

El Bohinjsko jezero és un llac força gran i un dels atractius turístics més importants i bonics d'Eslovènia. Jo recomanaria a tothom que s'hi pogués quedar uns quants dies per la zona per fer caminades, passejades en bici o relaxar-se i banyar-se en el llac. Un gran lloc per a les famílies amb o sense nens per la natura i la varietat d'activitats que ofereix.
La pujada fins a Pokljuka és per veure l'estació d'esquí de fons de Rudno Polje, on es disputen proves del campionat del món de biatló i després fer una baixada per Goreljek tot admirant uns paisatges corprenedors esquitxats de petites casetes i prats de carta postal que us treuran uns quants oooooooohhhhh encara que intenteu evitar-ho.

La pujada es fa tota per pista forestal i a partir de Rudno Polje el track entra a l'asfalt que gairebé monopolitza tota la baixada. Si voleu podeu seguir el recorregut a l'inrevés però ja us aviso que la pendent augmentarà d'aquesta forma. També hi ha la possibilitat que estudieu els camins dels voltants de Rudno Polje que comuniquen petits refugis entre ells per tal de treure-li asfalt en el tram de baixada.

• gunther.soogen 14.07.2019.

Leuk rondje met stevige beklimming. Prachtige vergezichten ! Top !