8,8

Погледана 270 пут(a), скинута са сервера 6 пут(a)

близу  la Creueta, Catalunya (España)

Ruta amb trams tècnics i exigents, però molt divertida tant per les baixades com pel fet de passar per llocs no tan comuns sortint des de girona.

IBP = 109 BYC

Just després de deixar la Bicentury comencem a pujar per un camí pedregós fins a arribar al camí que va fins a Can Mascort. Ens desviem a la dreta per anar pujant tot seguit per una pista fins a la carretera, i després de fer-ne un trosset, ens tornem a desviar a l’esquerra per acabar d’amanir la pujada fins a la carretera que va dels Àngels a Montnegre, i fer així el mínim tram d’asfalt possible.
Tornem a agafar la carretera fins a un trencant a l’esquerra, i després d’una petita pujada comencem una baixada molt divertida per un camí una mica brut però amb alguns salts força interessants. Un cop a baix, tirem cap a la dreta per un corriol enmig del bosc fins a empalmar amb la pista que arriba a Montnegre. És una pujada una mica dura i amb alguns trams pedregosos, però un cop arribats a Montnegre ja ens queda la part fàcil de la ruta.
Fem un tram de carretera asfaltada per descansar les cames i després de Sant Mateu ens desviem cap a l’esquerra per anar baixant primer per pista fins que ens desviem a la dreta per baixar per baixar per una trialera fins al camp de tir, i un cop allà continuem per corriol fins
a tornar a empalmar amb la carretera. La travessem i seguim pel corriol fins a trobar un altre cop la pista que arriba fins a Can Mascort, i després d’uns metres, ens tirem a l’esquerra per una forta baixada que arriba fins a Palol, i d’allà acabem d’arribar al punt de partida per una pista enmig del bosc.

NOTA:

L'últim cop que hem fet la ruta, era impossible travessar la riera al camp de tir i hem hagut de desfer el camí fins a trobar la pista per baixar fins a Llambilles.