a.bcamprecios

Uploaded 02.11.2018.

4,7
9,4

Погледана 72 пут(a), скинута са сервера 1 пут(a)

близу  La Bonanova, Catalunya (España)

S'inicia i s'acaba a l'Escola Pia de Sarrià, amb una finalitat en que el recorregut circular, de 18,81 km, en que la diferencia d'alçada és de 144m i de baixada és de 117m.

Com ha dit abans és comença a l'Escola Pia de Sarrià, sortint cap al carrer de les Escoles Pies i agafant el carrer Planella fins a l'Avinguda Tibidabo. El tram de l'inici dins al ferro viaria té un desnivell fàcil en el qual no has de fer molt esforç.

En l'esplanada per agafar el camí de les aigües fins la desviació per el Viver de Can Borni té més desnivell que l'anterior.

El primer punt de pas (Vives de Can Borni) fins el segon (Collserola), et trobaràs una altre vegada la carretera BV-1418 fins la interjecció per entrar a al municipi medi.

També tornarà a passar pel camí de les aigües, per arribar al turó de Santa Maria (que és el punt més alt de la ruta) que és seguidament la quart punt de pas. No té una visibilitat com el Viver de Can Borni, per tant ha de està atent o conèixer molt bé la zona per no perdre-te-la.

Arribat aquest punt tot lo que queda de recorregut fins arribar una altre com a l'Escola Pia de Sarrià és baixada, però també pujades però no tant fortes que anteriorment. Tot seguit aniràs al portell de Valldaura, que passa per a dalt BV-1415.

Del portell de Valldaura fins la font de Santa Eulàlia trobaràs una trialera de terra compactada i de pedres on aconsellaria de baixar de la bicicleta, també trobarà un restaurant (Casa Juaco) on t'ha atrau la olor del bon menjar (que si vas molt bé de temps, pots esmorzar o berenar), ja que és menja molt bé, seguint amb la ruta has de agafar al camí de a dalt del restaurant, per trobar-te la font de Santa Eulàlia.

Un dels punts de pas finals de la ruta és la carretera alta roquetes que és una desviació, per anar a l'Avinguda Ronda de Dalt i passar per el Velòdrom d'Horta, que el van construir per els Jocs Olímpics de Barcelona. I tornaries a l'Escola Pia de Sarrià.
En aquest punt es pot veure en una banda la ciutat de Barcelona i Badalona amb el mar al fons i per l'altre costat Sabadell i les muntanyes, que quan la vam fer estaven nevades (mes de novembre), esta ubicada en el municipi de Cerdanyola del Vallès Occidental.
Es una instal·lació esportiva que es practica el ciclisme en pista, és l’únic Velòdrom de Barcelona. Va ser construït pels Jocs Olímpics de Barcelona en l'any 1982.
Esta situada el sud oest del turó blau, on hi ha lloc per descansar amb taules i bancs. En mig d'aquest recinte hi ha una caseta pintada de vermell i blanc.
La agafem per desviar-nos i seguir la nostra ruta cap a la font de Santa Eulàlia.
És un parc natural restringit, construït per Nicolau Rubió i Tudurí a l'any 1929, i la seva última restauració al 2006. El nom d'aquest parc és donat per el disseny del jardí hispano-àrab.
Collserola és un dels punt on passem per seguir amb la nostre ruta. És el camí de terra on més a dalt trobem les oficines de Collserola.
És el punt més alt de la ruta, per arribar al cim anteriorment hi ha una corba de pedres que si et un principiant és moderada. Però quan ja estàs a dalt també hi ha pujades però em menys alçada.
És una interjecció on s'uneix el camí de Canyelles amb la Carretera Alta Roquetes.
És on començem la ruta i l'acabem ja que és circular. És va fundar el 1597 pel Josep de Calassanç a Roma. Per tota Catalunya hi ha 35 escoles distribuides a causa de la guerra de Successió que obligava als religiosos italians a marxar de la Península.