Lamano72

Recorded август 2016

4,1
8,2

Погледана 206 пут(a), скинута са сервера 2 пут(a)

близу Itsaso, Navarra (España)

Abans de tot explicar que encara que la ruta la començarem en Jauntsarats, jo vaig restablir els valors del sistema quan haviem passat Itsaso, i per tant el track comenña allí. Encara que no està en el track, vos explique que per anar a Itsaso sols cal agafar la N-411 direcció Pamplona i en un parell de kilometres apareix una senyal que ens indica el desviament cap a la població de Itsaso, en arribar al poble, l'atravessem direcció Nord i prompte ens trobarem dalt del track.
Em va agradar molt la ruta, no es massa complicada però toques un poc tots els pals. En un primer lloc la rampa fins arribar a Itsaso, encara que és carretera, te fa pujar les pulsacions, després del poble, per una senda molt bonica, baixem fins un riu pel que circulem uns metres, la baixada fins Beramendi per pista molt ràpida i abans passant per dins d'un camp de blat, atravessant una porta que estava tancada.
Una vaca ens va saludar en mig d'un camí per on voliem passar, i ens va mirar en possició amenatzadora que va fer que augmentarem el ritme. En passar Beramendi ve la part tècnica del track, i per mi la més divertida i bonica, per que passes per algun curt tram triathero i per que t'endindses en un bosc de roures. En arribar prop de Jauntsatats allargarem el track original, seguint les indicacions d'un home del terreny-