carlesmari

Uploaded 26.09.2010.

Recorded септембар 2010

9,1

Погледана 3010 пут(a), скинута са сервера 76 пут(a)

близу Macastre, Valencia (España)

Track actual: 25 SEP 2010 07:55

Ruta de Pepe

La ruta comença en Macastre, cap a Yátova, on només eixir del poble passant el cementeri n'hi ha una baixada molt ràpida amb vistes molt bones al Montreton i després una pujada llarga per començar fins a un punt on s'acaba l'asfalt i es veu la serra de Dos Aguas i el Ñono. Després s'ix a la carretera menys d'un quilòmetre i s'agafa a l'esquerra una senda espectacular que ve a eixir al Pantà de Forata. Des de la presa continuem per camins fins a la urbanització de Llanorell (esmorzar). En passar Llanorell hi ha una pujada forta de terra i pedra. A continuació, una baixada fins creuar el Riu Magre i agafem la carretera fins al poble de començament.

• Слика од mateoht

mateoht 13.08.2014.

Muy divertida y variada la ruta. Fuertes desniveles. La construcción de una nueva infraestructura (no sé q es) modifica la entrada a una pista. Yo he enlazado cruzando un barranco quemado x los incendios, x eso no subo el track. Recomendable y cansada.