Вријеме  4 дана 2 сата 52 минуте

Број тачака  7343

Uploaded 29.07.2012.

Recorded јул 2012

Погледана 2918 пут(a), скинута са сервера 90 пут(a)

близу  Cistierna, Castilla y León (España)

Ruta que forma part de la coneguda Pedales del Mundo, amb sortida i final a Cistierna.
Tota la informació la teniu a la web de l'organització:
Nosaltres l'hem fet en cinc dies, encara que presenten diferents possiblitats. El més normal és fer-la en quatre dies, tot i que ens queden unes etapes amb forts desnivells acumulats positius, i una mitja per etapa de 55 KM.
També dins del meu perfil poso les 5 etapes amb que hem fet aquesta preciosa ruta. Preciosos els paissatges, els pobles, l'aigua boníssimaaaaaa i a tot arreu i, que dir de la Cecina i els formatges de Valdeón.
En definitiva, una ruta molt recomanable, això sí, s'ha d'estar preparat per patir, no és una ruta plana i assequible per a tothom. Queda dit.
Bé, per qualsevol dubte, contacteu amb l'organització, i ells us informaran de tot el que necessiteu.