Погледана 289 пут(a), скинута са сервера 31 пут(a)

близу Sant Hilari Sacalm, Catalunya (España)

Continuant la ruta, aquest segon dia és molt més lleuger i assequible. Menys desnivell i massa asfalt, pel meu gust.
Arribar a Espinelves és realment un moment, el temps passa ràpid i distret, sense cap problema ni dificultat destacable. Pistes en bones condicions i pendents "normals" que permeten regualr esforços.
La pujada fins a Viladrau té una part inicial molt frondosa i macca, força directe, però que val la pena fer. Es pot seguir per la pista principal des de l'inici, però ens perdrem al meu entendre una de les zones més maques del dia.
En arribar a Viladrau tenim un dubte. SI baixem per la carretera ( el que jo he fet) és molt directe fins on trenquem per un camínet que resulta ser molt entretingut de fer. Aquest caminet ja ve des de Viladrau,però és un pèl enredat d'agafar i seguir.. si el localitzeu i esteu amb empenta, val la pena no fer asfalt.
Aquesta jornada té molts trams d'enllaç per carretera, que vista l'orografia de l'entorn, dóna sentit a fer-ho, per estalviar marrades i voltes de puaj i baixa que ens allargarien força la ruta i l'enduririen. Sempre es pot trobar alguna alternativa a l'asfalt, però.
Al darrewr terç de la ruta ens trobem amb la única trialera del dia, no gaire complicada, però que requereix una mica de pericia, per anar per les lloses .. i pels canalons dels caminets estrets. Res d'espectacular, però que anima força la jornada . Es pot evitar seguint per pista i pel GR però es fa força volta, per tornar a enllaçar la ruta
L'arribada a Vilanova, segons com estiguem de cansats, ens permet obviar la darrera pista ( que voreja la carretera) i baixar fins el poble per asfalt. Però pel poc esforç que suposa crec que val la pena pistejar.

• Слика од Osimo

Osimo 13.11.2020.

I have followed this trail  проверено  View more

Moltes gràcies per la ruta i les indicacions .Aquesta segona etapa es molt més suau .Tot i que en aquesta època de l’any hi havia molt fang .
    Ruta dura però molt recomanable