avipep

Uploaded 18.06.2012.

Recorded јун 2012

9,9

Погледана 2032 пут(a), скинута са сервера 64 пут(a)

близу Ripoll, Catalunya (España)

(16-06-2012) Volta per la serra Cavallera d'en Joan, en Pere, la iaia Montse i l'avi Pep.

La ruta és igual a la realitzada el 22-10-2011 Ripoll-Coll de Jou-Ogassa-Sant Joan, però amb la petita variant que una mica abans d'arribar a l'estació de Sant Joan, ens desviem uns 5 minuts per veure el gorg de Malatosca.

4 коментар(а)

• Слика од adamett

adamett 19.02.2016.

Hola m'agradaria fer aquesta ruta,passa per corriols o passos complicats o tot es pista
    Moltes gracies

• Слика од avipep

avipep 19.02.2016.

Comencem per la Via Verda del Ferro, cap problema, després un tros de 200 metres per crta.general, pugem uns 14 km per pista ampla fins al coll de Jou, on l'últim tros es de ciment.
    La baixada es per pista de ciment fins Ogassa, continuem per pista de terra amb un parell de revolts molt tancats de baixada i enllacem amb la Via Verda del Ferro fins a destí (si baixes al Gorg de Malatosca són uns 200 metres de baixada per camí ample de terra , amb revolts molt tancats, gens perillós i si convé pots baixar a peu molt fàcil al costat de la bici) (són 5 minuts)

• Слика од adamett

adamett 25.03.2016.

Bona ruta amb vistes espectaculars

• Слика од avipep

avipep 26.03.2016.

Hola adamett
    Perfecte que t'hagi agradat i moltes gràcies per la valoració i el comentari