-6 m

Погледана 9061 пут(a), скинута са сервера 746 пут(a)

близу els Grecs, Catalunya (España)

Sortim des de Roses, direcció a Cala Montjoi per ctra. Al cap de una estona despres de unes vinyes agafem ja camí al costat esquerra de la ctra i puguem per pista ample, puguem,puguem,... cap al Pani.
Un cop finalitzada la pujada, agafem ja camins més estrets amb molta pedra (com a tota la zona) per baixar fins arribar a la ctra de pujada de Roses a Cadaques.
Fem un petit tall de carretera fins arribar a la rotonda de baixada a Port de la Selva.
Es en aquest punt Perafita on agafem un altra vegada pista per tornar a pujar pel costat de Port de la Selva, on baixarem després per corriols amb molta pedra suelta i amb bones vistes fins a Cadaques.
Abans de començar la baixada ull perque ens varem passar de llarg el cami de baixada: fixeu-vos'hi en el track.
Fem una petita parada per esmorzar una mica i continuem.
Sortim de Cadaques per l'Hotel Rocamar i comencem a pujar també per pista una estona. Altra vegada tornar a baixar, aquesta vegada si per pista ampla direcció Cales Pelosa, Joncols, i Montjoi. On agafem altra vegada ctra per pujar i més endavant agafar un corriol de baixada a les cales per seguir fins a Punta Falconera, on seguim fins Almadrava, Canyelles i Roses.
La dificultat es troba en la llargada de la ruta i el seu desnivell, però els camins son fàcils.
Salut i pedals.

3 коментар(а)

• Слика од iclapers

iclapers 20.04.2014.

Una ruta molt xula amb tots el sentitsi recomanable per a tothom, a més hem tingut la sort que el bon temps ens ha acompanyat durant tot el mati.
    Ignasi

• Слика од Gerardmtb

Gerardmtb 10.08.2017.

Ruta impresionant!!! Els corriols són brutals, però sobretot el que baixa fins a Cadaques! Puc dir que a nivell paissatgistic, ruta, etc. De les millors rutes que he fet mai, ni els km fets en carretera molesten. Recomanable al 100%. I que no bufi la tramuntana com amb mi perquè és fan les pujades durilles. El meu temps 3h20min.

• Слика од ismael.asensio

ismael.asensio 09.12.2018.

Muy muy recomendable!! Vistas espectaculares en entorno privilegiado.
    Mucha pista y corriols desde Peni hasta Cadaques (super disfrute de descenso sin dificultades significativas)
    Mucha mucha mucha piedra! ( 2 pinchazos en la bajada)