Погледана 484 пут(a), скинута са сервера 29 пут(a)

близу Ripoll, Catalunya (España)

10/04/16

Som Àngel,Miguel,Ruben,Manu,Nuria,Enric i jo.

Sortida desde Ripoll després d'agafar el tren a La Garriga a les 7.51hrs,i comencem a pujar i baixar amb no grans desnivells pero anant agafant metres de desnivell tot per pista a excepció de petits corriolets i poues vistes al Ter,fins a l'hora de dinar que hem fet 46 km i 800 metres de desnivell a Roda de Ter a la Fonda Urgell un menu de 15 euros molt bó i amb parquing per a bicis.

A partir d'aqui per a mi comença la autentica ruta del Ter on el tenim sempre a la vista sense perdre'l (fins ara no l'haviem vist gaire).Anem per feina ja que queden molts quilometres i poc desnivell (80 km i 500 desnivell).
Fem visita a St Feliuet (després de Roda de Ter)que a valgut molt la pena per les seves vistes,pero en canvi per un petit malentés no anem a St Pere de Caserres (hem estalviat 8 km i 300 mts de desnivell que seria una hora aprox amb visita inclosa,que més endavant ho agraim ).
Comencem a vorejar el panà de Sau i Susqueda amb una pisteta molt xula ,planera i unes vistes bestiales durant tot el tram.Un cop passem la pressa de Susqueda,comencem una rapida baixada per carretera secundaria al costat de infinitat de gorgs enumerats i on anem a parar a l'ultim tram del carrilet.Llavors fem els ultims 20 km de ruta pel famós carrilet. Arribem a les 20.30 de la tarda i agafem tren a les 20.46 on arribem a Cardedeu a les 21.50 amb paradeta per canviar de tren a St.Celoni

Ruta molt molt reconable,la he calificat de molt dificil,més haviat per les hores a sobre de la bici més que pel desnivell.IBP 121.