manpe30

Uploaded 24.03.2014.

Recorded март 2014

9,3

Погледана 1153 пут(a), скинута са сервера 39 пут(a)

близу  els Pallaresos, Catalunya (España)

Aquesta és la Ruta nº69 que publico aquí al Wikiloc…i volía molts corriols per divertir-nos a tope!

En “jsuller” és l’autor d’aquest track que ens porta per un seguit de corriols gairebé enllaçats, fins a marejar-nos amb tant d’ara puja, ara baixa, ara dreta, ara esquerra! jejeje!!

En general transcorre per boscos amb vegetació típica del litoral i pre-litoral català, amb molt de pi i matolls, i en alguns moments també voreja prats, camps de conrreu i vinyes. No topem amb paissatges espectaculars, i tampoc descobrim trovalles inesperades…en aquest cas els protagonistes són exclusivament els corriols! i a més, la pedalada esdevé molt agradable.

La parada per esmorçar la vam fer a la Riera de Gaià  Rest. La Estrella del Jamón: força bé!!...molta teca per atipar-te com un cafre!! jejeje!!...i un preu força arreglat.

A nivell físic, es una ruta força suau, tot i que degut a tant puja i baixa no pots portar un ritme constant. També trovem alguns trams amb terreny pedregós i una mica sorrenc. No obstant, tothom un pel habituat a la btt la pot fer sense cap problema.