Преузми

октобар 2014

Подијели
-18 m

Погледана 1282 пут(a), скинута са сервера 98 пут(a)

близу Vilafortuny, Catalunya (España)

SORTIDA DIMECRES 01-10-2014, AMB EL COMPANY PAKITU.
Vam sortir de vilafortuny passant per el molí de la torre , en direcció Vinyols per el camí de Sant joan.
De Vinyols a Montbrió per el PR creuant la riera D'Alforja. Passat Monbrió direcció a Riudecanyes pujant per el camí dels molins,on vam puntxar una roda , canvi de penumàtic i sant tornemi.
Passant per Riudenyes , cap el pantà i per el camí què el bordeja per amunt cap a Duesaigües, on fem paradeta en el bar , per donar conte a un bon entrepà i cafetó.
La Tormada a casa la realitzem per el camí del trenet de riudecanyes per anar a buscar-lo, hem de agafar la pista encimentada que puja al castell de Escornaelbou i desprès de tres "repechitos" d' aquells que fan escalfar les cames, hi ha una cruïlla amb un camí de terra , esta senyalitzat en senyals verdes/blanques de d' un PR local , també coincideix amb el traçat de la ruta 10 del centre BTT de Mont-roig, però en sentit contrari.
Seguim per aquest camí i al mig del bosc com per atzar ens trovem uns rails de tren en miniatura ,amb la seva locomotora i fins i tot un pont de ferró , per on passem per baix.( de aquí el nom del camí del trenet).
Sortim un altre cop al pantà de Riudecanyes i baixem per el mateix camí de pujada dels molins fins a la riera de riudecanyes, la qual no deixerem en direcció mar, fins arribar a la cruïlla del camí que ve de Mont-roig, on es trenca a l' esquerra , pista de parcelació agrària , fins el mas del teixells , ja estem en el terme de Cambrils ,i per el camí de les francines , passant per davant del mas del Llorenç ,anem a patar als quatre camins, Cruïlla del camí de Cambrils a Mont-roig,en direcció a Cambrils a buscar la cooperativa, creuem la riera d' alforja i per el lateral de l' AP7, fins el camí de vinyols ,baixant fins a la N-340, en el pol·ligon la creuem.
En direcció mar arrivem al traçat original de l' àntiga Via Augusta i per ella arrivem a vilafortuny

2 коментар(а)

• Слика од diegogor

diegogor 16.09.2018.

I have followed this trail  проверено  View more

Ruta sencilla en todos tramos......sin sendas......parcelaria y caminos con anchura