lluisma

Број тачака 1501

Uploaded 09.10.2009.

Recorded октобар 2009

Погледана 1886 пут(a), скинута са сервера 34 пут(a)

близу Collbató, Catalunya (España)

Volta a la Muntanya de MOntserrat. Començo per Collbató i per la carretera local vaig fins al Llobregat i per un senderó vora el riu arribo a preciós poble de Monistrol. Val la pena una estona per visitar-lo o pendre alguna cosa a la plaça. Comencem la pujada per la carretera local i en aturem al monestir de les monjes de St Benet, que per cert fan una ceràmica digna de veure, i xerro una estoneta amb la portera, molt simpàtica. Arribo al Monestir a l'hora per escoltar el Virolai de l'Escolania ... magnífic!!! Ja de baixada m'aturo al Monestir de Sta. Cecília romànic del segle X. Arribo al coll de Can Massana i començo a baixar per una pista una mica destroçada, es diu "El camí de les Batalles" que porta a El Bruc. Deixem El Bruc a la dreta i passem per la Vinya Nova i d'aquí per una bona pista fins a Collbató. He fet massa carretera però a mi sempre m'ha agradat MOntserrat. Que us vagi bé la pedalada.