Погледана 244 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу Valls, Catalunya (España)

Interessant ruta,que recorre bona part de la comarca. Sortim de Valls en direcció Aliò, a mig camí agafarem el trencall que senyala Santes Creus, tot seguint el GR. Una vegada arribats a Santes Creus, ens enfilarem a Les Pobles. On hi ha una parada de rigor, la Fleca. Continuarem el track per acostar-nos a,El Pont d'Armentera, després de passar per una urbanització i enllaçar amb el GR de la Ruta del Cister. Continuarem per aquest GR, fins a trobar-nos amb una altra urbanització. On agafarem un senderó molt divertit, que ens deixarà molt aprop de El Pla de Santa Maria. Ara toca enfilar-nos cap a Figuerola, aquí us podeu avituallar d'aigua. Hi ha una font a l'entrada amb una aigua molt bona. Sortint del poble,agafarem un corriol tècnic però molt divertit. Seguirem en direcció cap a Miramar i abans d'arribar al poble trencarem a l¡esquerra per baixar pel senderò anomenat,"El Ferro". Ara només ens queda anar a buscar la tornada a Valls, per camins i algun senderò petit. Ruta sense gaires complicacions ideal per a fer en un matí. Hi ha algun punt tècnic, però res que no es pugui superar amb una mica de paciencia, i si no peu a terra !!!. Es pot fer qualsevol epoca de l'any, tenim diversos punts d'avituallament i llocs on agafar aigua. Espero que la disfruteu.

2 коментар(а)

• Слика од xavier leiva

xavier leiva 09.12.2016.

echa sin parar y estupenda

• Слика од alex_valls

alex_valls 09.12.2016.

Gràcies Xavi, avui t'hem posat falta al extremeño :)