genic

Uploaded 10.10.2015.

Recorded октобар 2015

5,5

Погледана 1628 пут(a), скинута са сервера 38 пут(a)

близу  Ribes de Freser, Catalunya (España)

Bona ruta de Running de muntanya pel Ripollès.

Sortim de Ribes per anar cap al Taga. Pugem per la carena al costat de la tanca amb una forta pendent. Aquest tram és el més dur, i és on hi ha el màxim desnivell. De Ribes fins a dalt al Taga hi han 1.200m de desnivell. Realment és un tram molt exigent.
Un cop al Taga baixem cap al Coll de Jou per tornar a pujar a Sant Amand. Un cop a dalt gaudim de les vistes cap a Ripoll. Avui ha fet un dia magnífic hi hem pogut gaudir de valent des de dalt.

Un cop pujat Sant Amant ja és tot baixada. Seguim en direcció a St. Julià de Saltor i tot seguit passem per Bruguera, arribem a Ribes havent gaudir dels boscos magnífics de la zona.

Bona ruta pels que estiguin en forma per fer corrent, i pels que no ho estiguin tant, caminant tranquil·lament.

Ruta feta per dos bons companys com son en Lao i en Marc.

• MarcCAT 17.10.2015.

Magnifica ruta. Es pot fer corrent o caminant.