Nedim Limo

Recorded октобар 2017

1,1
2,2

близу  Mlake, Federation of Bosnia and Herzegovina (Босния һәм Герцеговина)

U ferratu se ulazi sa staze Konjička Bijela - Jezerce. Prilaz ferrati je je najjednostavniji ili iz pravca Konjičke Bijele ili iz pravca planinarske kuće Jezerce. Treba imati u vidu da se radi o zahtjevnom usponu ukoliko je jednodnevna tura. Kako su i sami tvorci ferrate rekli, relativno je zahjtevna, prvenstveno zbog dužine. Ferrata uglavnom slijedi greben prema Malom Osobcu, a dalje i Velikom Osobcu. Povratak je via normale stazom. Oprema za ferratu je obavezna (rukavice itekako poželjne). Za pristup samoj ferrati se može koristiti i sljedeći trek:
  • Слика од kraj ferate
  • Слика од Okno
  • Слика од Osobac 2024 mnv.
  • Слика од pocetak ferate
  • Слика од skretanje za feratu

4 коментар(а)

• Слика од mbjelan

mbjelan 31.01.2018.

Spremam se u 6. mj. 2018. popeti ferrato na Osobac. Vaš opis pristupa ferrati meni je vrlo bitan. Najteže je doći do prve markacije i ulaza u ferratu. Nakon toga sve je lakše. Ja sam registriran na Wiciloc, ali malo dodajem moje izlete. To više radim na Blogu: http://mbjelan.bloger.index.hr/
    Skinuo sam trag nadam se da će mi pomoći - hvala!
    Lijep pozdrav,
    Mirko Bjelan

• Слика од Nedim Limo

Nedim Limo 01.02.2018.

Od ranije sam itekako upoznat sa Vašom stranicom, ponajviše zbog trekova po Sloveniji koje smo koristili, svaka čast!
    Za sva pitanja koja imate stojim na raspolaganju.
    Lijep pozdrav,
    Nedim

• Слика од Nedim Limo

Nedim Limo 01.02.2018.

Ali svakako savjetujem da se dodatno raspitate o stanju ferrate prije nego krenete, jer vidjet ćemo da li će zima ostaviti traga, a u prilog tome ide i informacija da će ferrata biti zvanično otvorena tek u nekom narednom periodu, jer se planiraju neki dodatni radovi, ovo su sve neprovjerene informacije. Mi kada smo išli bilo je sve ok.

• Слика од mbjelan

mbjelan 03.02.2018.

Poštovani g. Nedim,
    u koliko mi bude zatrebala bila koja pomoć vezano za uspon po ferrati, zasigurno ću vam se obratiti. Zahvaljujem se što mi to omogućujete. Stoga, dado bi razmjeni tel. brojeve. U koliko se naiđe na neke poteškoće, najbolji je kontakt telefonom. Moj broj tel. 00385/91 291 74 80