perfavic

Recorded септембар 2017

1,4
2,7

Погледана 1064 пут(a), скинута са сервера 3 пут(a)

близу Enveig, Occitanie (France)

Aquesta ha estat una caminada mixta a peu, cotxe, bus i tren, amb predomini d'aquest darrer mitjà. He iniciat el dia amb cotxe des de Sant Feliu de Codines fins Granollers, a on l'he deixat per agafar el tren de les 7,06, a on ja venien, des de Barcelona, altres tres companys. Un cop arribats a l'estació d'Enveig hem iniciat la ruta a peu, de poc més d'un quilòmetre, fins La Tor de Querol, a on hem esmorzat en un forn de la localitat. A les 11,10 hem pujat al bus anomenat d'1 euro fins Sallagosa des d'on, desprès d'una curta visita, hem anat fins l'estació del tren groc, per agafar el que surt cap a Enveig a les 12,21. Per estirar les cames hem fet la ruta que s'indica al gràfic, de la que cal comentar dues coses: la primera que hem perdut els senyals o no els hem sabut veure i al punt que marca el quilòmetre 1,4 de la caminada no hem passat a l'altra banda de la via del tren per el túnel de la foto i això ens ha obligat a fer una volta per camps i via de tren.
Un altre tema es que he perdut el senyal del mòbil a l'alçada del llac de Puigcerdà i que la ruta real ha estat fent una volta al llac i baixant per el carrer Major a l'estació. Després de dinar a un restaurant vora l'estació, hem agafat el tren de les 17,20 per arribar a casa cap a les vuit tocades.

ESTACIÓ TREN GROC SALLAGOSA

TÚNEL DEL CARGOL

• Слика од perfavic

perfavic 14.09.2017.

Cost del viatge amb dinar i esmorzar i sense comptar 40 quilometres de cotxe per anar i tornar de Granollers: 33,50 euros. 11,80 euros Renfe Granollers-La Tor de Querol i tornada amb targeta daurada. 1 euro bus Cerdà. 6,20 euros tren groc Sallagosa-La Tor de Querol, 2,50 euros esmorzar i 12 euros dinar.