-51 m

Погледана 496 пут(a), скинута са сервера 4 пут(a)

близу Playa, Valencia (España)

Casa-Oliva-Pego-Sagra-Orba-Parcent-Coll de Rates-Tàrbena-Bolulla (esmorzar al bar L'Era)-Callosa d'Ensarrià-Altea la Vella-Gata de Gorgos-Oliva-Casa.
Avui tocava gaudir d'una nova experiència. Després del desafortunat incident (perquè no arriba a la categoria d'accident) de divendres passat al no disposar de la meua "xiqueta" i alhora estar un poc "averiat" li vaig preguntar a Flecha si m'acceptava de "paquet" i com no podia ser d'altra manera, amb tota la bonhomia que el caracteritza, em va dir que m'acceptava encantat i a més va tindre el detall de passar per casa a arreplegar-me.
Així doncs ens reunírem al Mosset, Ritual, Tumaka, Mig, Conde, Flecha i el qui subscriu, Robocop. La resta de "porquets" va decidir acudir a la matinal motera que es celebrava a Oliva per tal de representar al grup.
Enfilàrem per Pego, Sagra, Orba, Parcent, Coll de Rates, Tàrbena, i Bolulla on paràrem a esmorzar sobre les 9,30 h si la memòria no em falla al bar L'Era on ens van atendre amb eixa amabilitat que ve de série en el seu personal i on donàrem compte d'un bon esmorzar consistent en un plat combinat en què no faltava de res.
La tornada fou per Callosa d'Ensarrià, Altea la Vella, Gata de Gorgos i Oliva. Una vegada a Oliva encara tinguérem temps de pegar una volteta per la matinal motera i fer-nos la necessària cerveseta ja que feia molta calor.
Resumint, bona jornada motera i a més amb matinal motera inclosa. Molt completa ella.
QUADERN DE BITÀCORA: Que bé es va en la moto de Flecha. Sembla com si anares assegut al sofà de casa. Moltes gràcies Flecha eres un crack!