Погледана 263 пут(a), скинута са сервера 7 пут(a)

близу Playa, Valencia (España)

Casa-Oliva (reunió al bar El Mosset)-Pego-Sagra-Orba-Parcent-Coll de Rates (fotos al mirador)-Tàrbena-Bolulla (esmorzar al bar L'Era)-Tàrbena-Castell de Castells-Benigembla-Murla-Orba-Sagrs-Pego-Oliva-Casa.
Després d'onze mesos sense eixir de ruta amb la resta de porquets, avui ja tocava. Així doncs ens reunírem al Mosset Ritual, Piltri, Mena, Conde, Tunning, Gadgetto, Vespa, Phenix, Papà Oso que no va poder vindre a fer la volta, però sí a fer-se un café amb nosaltres i el qui subscriu, Robocop. A destacar les absències de Flecha i Mig per assumptes familiars.
Després del cafenet de rigor, prenguérem direcció cap a Pego, Sagra, Orba, Parcent, Coll de Rates on paràrem un moment a fer unes fotos, ja que les vistes des d'allí són magnífiques i a més perquè algú estava fumant-se damunt. Després continuàrem per Tàrbena i Bolulla on paràrem a esmorzar al bar L'Era que ja és un referent en les nostres eixides pel seu tracte i el seu servei. Un esmorzar ple d'anècdotes, camaraderia i bon rotllo, característiques que són la nota predominant en totes les eixides. A més el nostre company Piltri ens va obsequiar amb una ronda de misteles, ja que era el seu aniversari. Per molts anys Piltri i nosaltres que ho poguem veure i ho gaudim tots junts.
Després de l'esmorzar, seguírem per Tàrbena, Castell de Castells, Benigembla, Murla, Orba , Sagra, Pego i Oliva, completant així una volta estupenda amb bones vistes i amb millor companyia que és el que fa d'aquestes experiències compartides, petites joies a guardar en un raconest de la memòria, perquè al capdavall això és la sal de la vida. Amunt porquets sou/som els millors.
QUADERN DE BITÀCORA: De veritat us agraïsc de tot cor la paciència que teniu amb mi. Sé que no vaig com vosaltres, intentaré, però, posar-li remei. Si més no que no em passen les bicicletes.

Casa

Lloc on visc.

El Rebollet 2

Estación de servei El Rebollet 2
slika

Mirador del Coll de Rates

Mirador que hi ha al Coll de Rates, prop del cim, ideal per a fer unes bones fotos.
Provisioning

Bar L'Era (Bolulla)

Bar en què esmorzem sempre que anem a Bolulla.

• jmolinar@ya.com 15.09.2015.

Molt bona ruta per a retornar les eixides després d'un mes sense eixir.
    Tranquil Robocop, això son els primers 90 anys... després ja agafaràs pràctica.