-17 m

Погледана 268 пут(a), скинута са сервера 5 пут(a)

близу Playa, Valencia (España)

Casa-Oliva (reunió al bar El Mosset)-Pego-Sagra-Tormos-La Vall de Laguar fins a Benimaurell (esmorzar al restaurant l'Oasis)-Orba-Murla-Benigembla-Castell de Castells-Famorca-Fageca-Tollos-Beniaia-Margarida-Alpatró-La Carroja-Benissivà (cerveseta la bar Placeta)-Benialí-l'Atzúvia-Pego-Oliva-Casa.
Ens reunírem al bar El Mosset, Flecha, Mena, Piltri, Conde, Bondei, Ritual i el qui subscriu Robocop i des d'allí agafàrem direcció cap a Pego, Sagra, Tormos i per la Vall de Laguar fins a Benimaurell on paràrem a esmorzar al restaurant Oasis. Allí en la terrassa gaudírem d'unes vistes espectaculars. Tot un mar de núvols s'estenia per davall de nosaltres (he de dir que pujant vam pillar un poc de boira) tanmateix, a Benimaurell lluïa un sol magnífic i la tranquil·litat era total, només se sentien els pardalets i les campanades que assenyalaven les hores al campanar de l'ésglesia de Benimaurell. L'esmorzar va estar molt bé i després continuàrem la ruta per Orba, Murla, Benigembla, Castell de Castells, Famorca, Fageca, Tollos, Beniaia, Margarida, Alpatró, La Carroja, Benissivà on paràrem a fer-nos la cerveseta de rigor al bar Placeta continuant per Benialí, l'Atzúvia, Pego i Oliva.
A destacar el tram entre Tollos i la carretera que va a la Vall d'Alcalà. Aquest tram és molt estret, encara que poc transitat i curiosament allí trobàrem senyals que indicaven que per a avançar a un ciclista, calia respectar la distància de seguretat d'1,5 m la qual cosa era bastant difícil tenint en compte l'ample de la carretera.
La ruta molt bonica i molt tranquil·la, la temperatura perfecta i un ambient de camaraderia i bon rotllo feren possible una ruta memorable, digna de ser guardada en un raconet de la memòria
QUADERN DE BITÀCORA: Piltri diu que si ens tornen a passar les bicicletes baixant un port de muntanya, tira la moto pel barranc. Jo crec que a mi continuaran passant-me.

Casa

Lloc on visc

El Rebollet 2

Estació de servei
Provisioning

Bar El Mosset

Lloc on ens reunim.

Restaurant l'Oasis (Benimaurell)

Lloc on vam esmorzar a Benimaurell
Provisioning

Bar Placeta (Benissivà)

Lloc on vam parar per fer-nos la cerveseta de rigor a Benissivà

• Слика од fjbg

fjbg 10.11.2019.

I have followed this trail  проверено  View more

Preciosa ruta por un entorno de pinares, encinares, cañones y pueblos espectacular.
    Buenas carreteras, eso sí, en ocasiones de no más de dos metros y medio. Interesantes pendientes tanto de subida como bajada.