Pešačenje

Најбоља рута за Pešačenje у Montjoi, Catalonia (Spain)

1.760 руте

(67)
Слика од Cala Montjoi-Platges Calitjàs, Gandalla i Pelosa-Cap Norfeu-Cova les Ermites-Cales Canadell i Jòncols-Torre Morisca-Montjoi Слика од Cala Montjoi - Cala Calitjàs - Cala Gandalla - Cala Pelosa - Torre Norfeu - Cap Norfeu - Punta de la Trona - Cala Jòncols Слика од Cala Montjoi - Torre de Norfeu - Cova del Lliri - Cova de les Encantades - Cova de les Ermites - Torre Morisca 2021-09-24 9:25
    13,60km
    584m
    93| Rating 4.67
    Слика од Cala Montjoi-Platges Calitjàs, Gandalla i Pelosa-Cap Norfeu-Cova les Ermites-Cales Canadell i Jòncols-Torre Morisca-Montjoi Слика од Cala Montjoi-Platges Calitjàs, Gandalla i Pelosa-Cap Norfeu-Cova les Ermites-Cales Canadell i Jòncols-Torre Morisca-Montjoi Слика од Cala Montjoi-Platges Calitjàs, Gandalla i Pelosa-Cap Norfeu-Cova les Ermites-Cales Canadell i Jòncols-Torre Morisca-Montjoi

L’inici d’aquesta ruta circular és a l’aparcament que hi ha abans d’arribar al pont del Rec de Cala Montjoi, a mà esquerra, una mica abans d’on s’acaba la carretera asfaltada. Ens arribem a la platja i, després de camin...

La ruta és molt maca. En el wp cami prohibit en epoca de nidificació, ara es tancat tot l'any. Nosaltres per recuperar e...
    josep.gps
    N'hem pogut fer un tros. Passada la Punta Trona hem hagut de desfer el camí. Per seguir el track circular caldria saltar...
    JosepMCM
    Gran ruta: molt bonica i amb vistes impressionants!! Moltes gràcies
    jetalo
    11,45km
    506m
    84| Rating 4.5
    Слика од Cala Montjoi - Cala Calitjàs - Cala Gandalla - Cala Pelosa - Torre Norfeu - Cap Norfeu - Punta de la Trona - Cala Jòncols Слика од Cala Montjoi - Cala Calitjàs - Cala Gandalla - Cala Pelosa - Torre Norfeu - Cap Norfeu - Punta de la Trona - Cala Jòncols Слика од Cala Montjoi - Cala Calitjàs - Cala Gandalla - Cala Pelosa - Torre Norfeu - Cap Norfeu - Punta de la Trona - Cala Jòncols

Circular pel Cap de Creus, amb sortidaa l'aparcament que hi ha a Cala Montjoi, i amb el següent itinerari: Aparcament, Punta de la Ferrera, Cala Calitjàs, Cala Gandalla, Cala Pelosa, Garita de la Pelosa, Cala Oca de Ros...

Excel·lent ruta, molt bona descripció del recorregut i desviaments.
    Jaiek
    Si. Hi ha un aparcament lliure al costat de la carretera.
    Francesc Serra
    13,17km
    582m
    83| Rating 4.84
    Слика од Cala Montjoi - Torre de Norfeu - Cova del Lliri - Cova de les Encantades - Cova de les Ermites - Torre Morisca 2021-09-24 9:25 Слика од Cala Montjoi - Torre de Norfeu - Cova del Lliri - Cova de les Encantades - Cova de les Ermites - Torre Morisca 2021-09-24 9:25 Слика од Cala Montjoi - Torre de Norfeu - Cova del Lliri - Cova de les Encantades - Cova de les Ermites - Torre Morisca 2021-09-24 9:25

Cala Montjoi - Torre de Norfeu - Cova del Lliri - Cova de les Encantades - Cova de les Ermites - Torre Morisca 2021-09-24 9:25 Fa un parell de setmanes vaig trescar per primer cop a prop de Roses i el Cap de Norfeu. C...

Ruta fàcil de fer i molt vistosa.
    Josep del Rio Garriga
    Una magnífica ruta, sobretot ara que gairebé no trobes ningú. Salut amics!!
    montagut
    Погледај рута
  • Ruta del Cap Norfeu (P.N. Cap de Creus)

4,93km
    217m
    72| Rating 4.67
    Слика од Ruta del Cap Norfeu (P.N. Cap de Creus) Слика од Ruta del Cap Norfeu (P.N. Cap de Creus) Слика од Ruta del Cap Norfeu (P.N. Cap de Creus)

Espectacular y cómoda excursión por la península del Cap Norfeu, enclavado en el P.N.del Cap de Creus. El punto de salida de la ruta se encuentra en el Collado de Canadell, en el cruce de pistas de la bahía de Jóncols y ...

Ruta genial.
    pedrovalverde
  • Advanced Filters

Filter by recording month or date. Find trails only from people you are following.

Get Wikiloc Premium Upgrade to remove Ads
    Advanced Filters Advanced Filters
    14,26km
    507m
    69| Rating 4.67
    Слика од 156 Montjoi-Pla de la Guardia - Cap Norfeu - Camí de Ronda Слика од 156 Montjoi-Pla de la Guardia - Cap Norfeu - Camí de Ronda Слика од 156 Montjoi-Pla de la Guardia - Cap Norfeu - Camí de Ronda

Quan baixem del cotxe ja ens trobem amb un cel gris ennuvolat, confirmant les previsions metereològiques adverses, que ja anunciaven pel meteocat durant dies; tot i així, ens abriguem i ens encaminem cap l’aventura…. Co...

Magnífica i detallada descripció. Molt útil per fer la caminada sense entrebancs.
    Valentí M C
    Albert, cada dia fas millor el relat. Gràcies. Certament ho passem molt be. Això ho indiquent els teus escrits. Així don...
    TRINI ORRIOLS
    Molt ben detallada la ruta .estàs fet un crac .👍
    peppratreixach
  • Cap Norfeu

4,54km
    203m
    69| Rating 5.0
    Слика од Cap Norfeu Слика од Cap Norfeu Слика од Cap Norfeu

Iniciem cami des del Coll del Canadell per fer un paseig damunt el Cap Norfeu. Pujarem a la Torre de guaita de Norfeu i baixem per un corriol fins pujar al puig de norfeu, arribant a la punta on hi ha el mirador, al tomb...

Ens ha agradat molt i, si el dia acompanya, ....brutal !!!!
    Lluís Minguell
    Enjoyed the sights🙏🏼
    XinoXanu
    The photos with that sky are spectacular, they capture the beautiful views from the cape. Congratulations
    JARBCN69
    11,20km
    451m
    69| Rating 4.84
    Слика од Cala Pelosa-Cap de Norfeu-Coll del Canadell-Castell de la Guardiola-Cala Montjoi-La Pelosa Слика од Cala Pelosa-Cap de Norfeu-Coll del Canadell-Castell de la Guardiola-Cala Montjoi-La Pelosa Слика од Cala Pelosa-Cap de Norfeu-Coll del Canadell-Castell de la Guardiola-Cala Montjoi-La Pelosa

Sortim des de la Cala Pelosa,baixem a la sorra i seguim el camí marcat cap a la Torre de Norfeu.. passem per la Garita de la Pelosa, el camí puja suau fins a trobar uns graons de troncs, on comença a pujar fort fins a la...

Ruta muy bonita por las vistas.....y mejor por la ruta en si,tiene de todo,subidas bien d hacer,bajadas divertidas y te ...
    antoni 74
    Una ruta molt bonica de fe, paisatges extraordinaris i amb bona compañia.
    josepubachcaritg2017
    Погледај рута
  • Cap Norfeu (Costa Brava)

14,06km
    948m
    67| Rating 3.84
    Слика од Cap Norfeu (Costa Brava) Слика од Cap Norfeu (Costa Brava) Слика од Cap Norfeu (Costa Brava)

En aquesta sortida farem una circular per la península del Cap de Norfeu, dins del Parc Natural de Cap de Creus. Haurem de tenir en compte que el Cap de Norfeu també ha sigut declarada com a Reserva Natural Integra...

Bonica excursió per disfrutar de les vistes. Gràcies per compartir-la.
    david27
    El tram final era una mica perdedor, almenys nosaltres vam fer un altre camí que el marcat pel GPS. Però bé, vam arribar...
    Edmon Erra
  • Cala Montjoi - Cap Norfeu - Cala Montjoi

12,54km
    419m
    65| Rating 5.0
    Слика од Cala Montjoi - Cap Norfeu - Cala Montjoi Слика од Cala Montjoi - Cap Norfeu - Cala Montjoi Слика од Cala Montjoi - Cap Norfeu - Cala Montjoi

Pujada a Torre Norfeu des de la Cala Montjoi, tot seguint el camí que va arran de costa. Passem per les cales de Calitjàs, Gandalla i Pelosa. A partir d'aquí el camí comença a pujar, primer de manera suau i desprès de ma...

Ruta molt xula per fer. A tenir en compte que no faci vent!
    angelsblumink
  • Cap de Norfeu

12,18km
    398m
    63| Rating 5.0
    Слика од Cap de Norfeu Слика од Cap de Norfeu Слика од Cap de Norfeu

(06-05-2014) A Roses agafem la carretera de Cala Montjoi i aparquem una mica abans d'arribar-hi (just a sobre del rètol de Cala Rustella) Baixem pel camí que surt del costat mateix d'aquest rètol, fins a trobar el cam...

La hemos hecho en familia y es impresionante, vistas y entorno fantásticos. Muchas gracias por compartir esta ruta.
    santi_dep
  • Cala Montjoi- Cala Jòncols

13,11km
    599m
    63| Rating 3.84
    Слика од Cala Montjoi- Cala Jòncols Слика од Cala Montjoi- Cala Jòncols Слика од Cala Montjoi- Cala Jòncols

Ruta circular, molt recomanable per la seva bellesa paisatgística de la autentica costa Brava. Sortim del aparcament de Cala Montjoi en direcció a la platja i seguin la costa passant per Cala Calitjas, Cala Gandalla i la...

Actualment, algunes resenyes no corresponen amb el terreny actual. Hi ha un pas que està prohibit (de punta de la trona ...
    Excursionaires_Wikiexcursions
    molt be
    marcoriol97
    10,05km
    361m
    62| Rating 4.33
    Слика од Costa Brava. Cala Montjoi-Cala Pelosa-Cap Norfeu-Cala Montjoi Слика од Costa Brava. Cala Montjoi-Cala Pelosa-Cap Norfeu-Cala Montjoi Слика од Costa Brava. Cala Montjoi-Cala Pelosa-Cap Norfeu-Cala Montjoi

Recorrido por el Cap de Norfeu, parte del Parque natural del Cabo de Creus. Saliendo de Cala Montjoi, hacemos un recorrido circular que dura un par de horas. A medida que nos acercamos al mirador del extremo mucho vient...

Una ruta con unos paisajes maravillosos, para hacer en primavera-otoño, prácticamente no hay sombras.
    Montse Tejero
  • Cap Norfeu des de Cala Montjoi

10,09km
    336m
    Слика од Cap Norfeu des de Cala Montjoi Слика од Cap Norfeu des de Cala Montjoi Слика од Cap Norfeu des de Cala Montjoi

Anem en cotxe fins a Cala Montjoi, i aparquem a l'espai que hi ha davant la "ciutat de vacances". Des d'aquí, anem resseguint el mar fins desviar-nos per pujar a la Torre de Norfeu (Punt més alt del recorregut), i segui...

• Cap Norfeu - Cadaqués

18,51km
    653m
    Слика од Cap Norfeu - Cadaqués Слика од Cap Norfeu - Cadaqués Слика од Cap Norfeu - Cadaqués

Comencem la ruta al Coll del Canadell (59m), on deixem el cotxe. És també l'inici a la pujada a la Torre de Norfeu i de Punta Prima del Cap de Norfeu (mirador). Nosaltres agafem el sender GR-92 que baixa cap a Cala Jònc...

13,28km
    610m
    59| Rating 4.67
    Слика од Cala Montjoi, Punta Ferrera, Cala Calitjàs, Cala Pelosa, Torre Norfeu, Cap Norfeu, Cala Canadell, Cala Jóncols, Слика од Cala Montjoi, Punta Ferrera, Cala Calitjàs, Cala Pelosa, Torre Norfeu, Cap Norfeu, Cala Canadell, Cala Jóncols, Слика од Cala Montjoi, Punta Ferrera, Cala Calitjàs, Cala Pelosa, Torre Norfeu, Cap Norfeu, Cala Canadell, Cala Jóncols,

Seguim track dels grup de caminaires Tiracims, a qui estem molt agraïts. Abans de sortir, ens trobem un grup de garrotxins, algun company de feina, que feia anys que no ens retrobavem. Hem fet bona part de la ruta tots j...

Bona ruta
    Carme Pujol Renart
  • DE CALA RUSTELLA AL CAP NORFEU

13,28km
    385m
    Слика од DE CALA RUSTELLA AL CAP NORFEU Слика од DE CALA RUSTELLA AL CAP NORFEU Слика од DE CALA RUSTELLA AL CAP NORFEU

xulissima ruta seguint camí de ronda ..pasa per cales i camins molt macos ..es Sant Josep i ens podem banyar anant i tornant a Cala Pelosa.. arrivem fins Cap Norfeu .. i tornant ens desviem i agafem un camí que porta a c...

10,91km
    502m
    57| Rating 4.67
    Слика од Camí de ronda des de Montjoi a Cap de Norfeu Слика од Camí de ronda des de Montjoi a Cap de Norfeu Слика од Camí de ronda des de Montjoi a Cap de Norfeu

Camí de ronda des de Montjoi a Cap Norfeu. Ruta fàcil per gaudir d'uns dels paisatges més brutals de la Costa Brava com el Cap de Norfeu i unes vistes espectaculars des de la Torre Morisca. Sortim des de Cala Montjo...

ruta feta el 5/11/22 amb forta tramuntana
    jribol
  • COSTA BRAVA -28- Cala Montjoi-Cadaques

14,43km
    433m
    Слика од COSTA BRAVA -28- Cala Montjoi-Cadaques Слика од COSTA BRAVA -28- Cala Montjoi-Cadaques Слика од COSTA BRAVA -28- Cala Montjoi-Cadaques

Sortida programada per el CEX Blanes i realitzada amb un grup de 20 persones. Ruta lineal per el Parc Natural de Cap de Creus entre Cala Montjoi i Cadaques visitant les cales Montjoi, Calitjas, Joncols, entre d´altres, ...

Weather Forecast

A great hint to help you choose your outdoor gear and clothing!