Maslačak
  • Слика од Fruška gora (rođendanska akcija planinarske sekcije FTN)

Степен тешкоће   Лако

Број тачака  2093

Uploaded 17.06.2017.

Recorded јун 2017

4,2
8,4

близу  Novi Sad, Vojvodina (Serbia)

17.6.2017.
Fruška gora
Rođendanska akcija planinarsko-rekreativne sekcije FTN
Trasa: Limanski park - Kamenički park - Glavica - Vilina vodica - Paragovo - Orlovo gnezdo - Popovica

Na poziv sekcije odazvalo se osmoro planinara iz Subotice. Vozom iz Subotice ujutro u 5.30 krećemo put Novog Sada gde stižemo po redu vožnje nešto pre osam sati. Kupujem burek u pekari i idemo ka startnom mestu, Limanskom parku gde se u 9 sati okupilo dvadesetak zainteresovanih.Ovaj deo puta dug oko 3 km nije snimljen na priloženom treku.

Krećemo na pešačenje preko Mosta slobode i Kameničkog parka. Prolazimo ulicama Sremske Kamenice i asfaltnim putem između Instituta i nekadašnje škole policije idemo ka planinarskom domu pod Glavicom. Stižemo negde pre 11 sati, vodič Strahinja nam daje kraću pauzu. Nakon grupnog fotografisanja idemo ka izvoru Vilina vodica. Staza je markirana i maratonskom markacijom ali su tragovi seče i ovde vidljivi pa ponegde moramo preskakati oborena stabla i posečeno granje. Na izvoru ponovo predah i fotografisanje.

Nakon pauze vođenje preuzima Sinpe i vodi nas najpre crnom markacijom a zatim samo njemu znanim stazama ka Debelom hrastu. Sa grebena se crvenom markacijom spuštamo ka Paragovu, pažljivo prelazimo put i penjemo se do planinarskog doma Orlovo gnezdo. Ovde nas Sinpe napušta, ostajem malo sa njim i njegovim drugarom na konstruktivnim razgovorima dok Strahinja kreće sa ostalima ka Orlovom bojištu i cilju, planinarskom domu Crveni čot.

Ubrzo stižem i ja do doma, ja sam išao kraćim putem, kontra maratonskom markacijom. U domu nas čeka pasulj i desert a zatim kratak oficijelni deo današnjeg programa, godišnja skupština planinarske sekcije. Dobijamo i zahvalnicu za učešće i saradnju sa sekcijom. Nakon još malo druženja hvatamo bus sa Popovice za Novi Sad odakle imamo voz za Suboticu.