Maslačak

Divčibare, planina Maljen
organizator Planinarska sekcija FTN Novi Sad
vodič Strahinja Marjanović

Trasa: konačište Pepa - Crni vrh - Velika pleća - Vražji vir - asfaltni put - konačište Pepa

Posle putovanja od Subotice do Novog Sada vozom i nastavka putovanja iz Novog Sada do Divčibara minibusom smestili smo se u sobe konačišta Pepa na Divčibarama.
Planinaro je pešačenje kružnom stazom po vrhovima Maljena.
Početak je strmom uzbrdicom do Crnog vrha. Dalje idemo na Velika pleća pa se spuštamo na put koji vodi ka Kraljevom stolu. U nastavku gubimo markacije pa pratimo trek koji sam ja imao u svom gps-u. Trek vodi utabanom stazom, pretpostavljamo da vodi na Kraljev sto. Stižemo do reke Crne kamenice, nastavljamo stazom uz reku. Sad sam već siguran da od Kraljevog stola neće biti ništa danas, staza nas vodi dalje ka putu koji je markrian trakama, u pitanju je stazan koja vodi do kampa muzičkog festivala koji se održavao na Divčibarama.
Penjemo se strmo uzbrdo do puta, nastavljamo još malo do glavnog asfaltnog puta kojim se vraćamo u centar i u naše konačište na zaslužen odmor.